zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
Uroš Virant (Avtor), Miha Bratec (Mentor)

Povzetek

Primerjava trženja preko spletnih strani turističnih agencij in ponudnikov kuponov

Ključne besede

trženje;elektronsko trženje;poslovno komuniciranje;informacije;logistika;psihologija potrošnika;vedenje potrošnikov;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [U. Virant]
UDK: 339.138
COBISS: 24704998 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 441
Št. prenosov: 79
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Comparing online travel agents' and social coupons' websites as forms of online marketing in tourism
Sekundarne ključne besede: marketing;electronic marketing;business communication;information;logistics;consumer psychology;consumer behaviour;
Vrsta dela (COBISS): Zaključna naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 24, 2 str.
ID: 11079875