diplomsko delo
Jernej Krvina (Avtor), Jaro Berce (Mentor)

Povzetek

Kupovanje produktov in storitev prek interneta daje potrošnikom možnost, da najdejo in pregledajo širok izbor različnih produktov in storitev ter poiščejo posebne ponudbe z najboljšimi karakteristikami na internetu. Zato je namen diplomskega dela raziskati vedenje potrošnikov pri nakupovanju produktov in storitev prek interneta s proučevanjem dejavnikov, ki lahko vplivajo na potrošnikov odnos, namen in dejansko vedenje. Najpomembnejši spletni dejavniki so kategorizirani v dve glavni kategoriji: tehnološko usmerjene dejavnike in potrošniško usmerjene dejavnike. E-trgovine sem analiziral kot prodajne kanale, kot tehniko zbiranja podatkov pa sem uporabil strukturirano metodo opazovanja, ki spada pod kvalitativno paradigmo raziskovanja, pri čemer je opazovalec pri opazovanju in zapisovanju svojih opažanj vezan na vnaprej določene kategorije. Rezultati diplomskega dela bodo pripeljali do boljšega razumevanja najpomembnejših dejavnikov e-trgovanja, ki vplivajo na nakupne odločitve potrošnikov.

Ključne besede

e-trgovanje;e-nakupovanje;Internet;Vedenje potrošnikov;Nakupovanje;Diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [J. Krvina]
UDK: 366:004.738.5(043.3)
COBISS: 36295005 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 469
Št. prenosov: 103
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Designing and implementing web factors for a successful E-commerce
Sekundarni povzetek: Buying products and services over the Internet gives consumers the ability to find and review a wide variety of different products and services and to find special offers with the best features on the Internet. Therefore, the purpose of the diploma paper is to investigate consumer behavior when purchasing products and services over the Internet by examining the factors that can affect the consumer's attitude, purposes and actual behavior. The most important web factors are categorized into two main categories: (1) technology-driven factors and (2) consumer-driven factors. I have analyzed E-shops as sales channels, and as a data collection method, I have used a structured observation method, which belongs under the qualitative research paradigm, where the observer is bound to predetermined categories when observing and recording his observations. The results of the diploma paper will lead to a better understanding of the most important factors of E-commerce, that affect the buying decisions of consumers.
Sekundarne ključne besede: Internet;Consumer behavior;Shopping;Graduate theses;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 87 str.
ID: 11188058