diplomsko delo
Ines Puklavec (Avtor), Tina Tomažič (Mentor), Jani Pavlič (Komentor)

Povzetek

Komunikacija se je skozi leta zelo razvijala in tako skozi čas napredovala do računalnikov, interneta pa vse družbenih omrežij. Teh se poslužujejo tako posamezniki kot podjetja. S tem pridobivajo potencialne kupce in se jih poslužujejo za širjenje novic o podjetju. V diplomski nalogi smo se osredotočili na družbeno omrežje Facebook, kjer je analiza tega potekala na strani podjetja Funfood d.o.o. S preverjanjem zastavljenih hipotez smo ugotovili, da se z večjo frekvenco objavljanja zvišuje število sledilcev. Objave z nagradno igro imajo večji odziv sledilcev kot drugi tipi objav, prav tako je doseg objav popoldne višji v primerjavi z dopoldanskim. Vse objave so bile vnaprej načrtovane in izvedene s pomočjo podjetja.

Ključne besede

komunikacija;družbena omrežja;Facebook;objave;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [I. Puklavec]
UDK: 316.776.3:004.7(043.2)
COBISS: 22810134 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 712
Št. prenosov: 105
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Communication and analysis of posts on social media Facebook made by Funfood ltd
Sekundarni povzetek: Communication has evolved over the years, progressing over time to computers and the Internet and with time to all social networks. These are used by both individuals and businesses. In doing so, they are attracting potential customers and using them to spread business news. In the thesis we focused on the social network Facebook, where the analysis of this was done on the page of Funfood d.o.o. We made several hypotheses through which we checked the activities of the followers according to the time of publication, type of publication, etc. All posts were pre-planned and implemented with the help of the company.
Sekundarne ključne besede: communication;social media;Facebook;posts;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: VI, 60 f.
ID: 11214507