diplomsko delo
Aljaž Duh (Avtor), Marjan Družovec (Mentor), Matevž Pucer (Komentor)

Povzetek

Oglaševanje na družbenih omrežjih je postalo zelo pomembno, saj je aktivnost uporabnikov na njih pogosta. Največje družbeno omrežje Facebook omogoča oglaševalcem kreativne načine za izdelavo oglasa, ki je sestavljen iz raznih elementov. Največji poudarek je podan na oglaševalni fotografiji. V tej raziskavi se je postavilo vprašanje kako pomembna je za uporabnike Facebooka fotografija v oglasu in kateri element v oglaševalni fotografiji je najbolj privlačen. Preko ankete se je ugotovilo, da je oglaševalna fotografija aktivnemu uporabniku Facebooka zelo pomembna, saj so v večini izbrali fotografijo kot razlog za izbor.

Ključne besede

družbena omrežja;oglaševalna fotografija;oglasi;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [A. Duh]
UDK: [621.113:77.04]:077.5(043.2)
COBISS: 89212163 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 349
Št. prenosov: 39
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Advertising photography on social media Facebook
Sekundarni povzetek: On social media, advertising has become very important because of frequent activity. The biggest social media Facebook enables advertisers creative ways on creating an ad, which is consisted from various elements. There is mostly emphasis on advertising photography. Questions were asked in this research stating how important is photography in advertisement and which elements are the most appealing. Through the survey it was discovered that advertising photography is very important for an active Facebook user because photography was picked as a reason in the majority.
Sekundarne ključne besede: Social media;advertising photography;advertisement;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: VIII, 49 str.
ID: 13400573