delo diplomskega projekta
Povzetek
Današnji svet vedno bolj temelji na tehnologiji in tako je tudi na področju informacijske tehnologije, ki omogoča podjetjem, da so v koraku s časom.
Tema diplomskega projekta je uvedba informacijske rešitve na primeru Nogometnega kluba Maribor. CRM oziroma upravljanje odnosov s strankami je strategija v podjetju, ki se osredotoča na stranke in njihove potrebe. Upravljanje odnosov s strankami se danes v večini primerov podpira z informacijskimi rešitvami, ki jih imenujemo CRM sistemi, saj ti namreč omogočajo lažje in hitrejše delo. Na začetku diplomskega projekta so predstavljene informacijske rešitve na splošno, definicije, njihova arhitektura, značilnosti, predstavljeni so tudi ponudniki informacijskih rešitev in trendi na trgu. Sledi opis izzivov, s katerimi se CRM sistem sooča na področju športa, in podroben opis informacijske rešitve Microsoft Dynamics CRM. Opisan je tudi primer, ki pomaga pri opravljanju funkcij v svetu športa. Na koncu je prikazan študijski primer uvedbe CRM sistema na primeru Nogometnega kluba Maribor, ki je najprej podrobno opisan, predstavljena je njegova obsežna zgodovina, dejavnosti, ki jih v klubu izvajajo, pomembnost CRM sistema za njihov klub ter možnost uvajanja in praktična uporaba na primeru Microsoft Dynamics CRM.
Ključne besede
upravljanje odnosov s strankami;CRM;informacijske rešitve;šport;nogomet;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2020 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
[S. Črešnik] |
UDK: |
004.77 |
COBISS: |
38263043
|
Št. ogledov: |
461 |
Št. prenosov: |
34 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Implementation of CRM solution in the case of a Football club Maribor |
Sekundarni povzetek: |
Today's world is increasingly technology-based, and so is information technology, which enables businesses to keep up with the times. The topic of the diploma project is the introduction of a CRM solution in the case of Football Club Maribor. CRM, or customer relationship management, is an enterprise-wide strategy that focuses on customers and their needs. In most cases, CRM is already supported by software solutions called CRM systems, which make it easier and faster to work. At the beginning of the diploma project, CRM solutions are presented in general, definitions, their architecture, characteristics, and also providers of CRM are presented and trends. The following is a description of the challenges that the CRM system faces in the field of sports and a detailed description of the CRM solution Microsoft Dynamics CRM. Finally, for the end I left a case study of the introduction of the CRM system in the case of the Football Club Maribor, which I described in detail, presented its extensive history, the activities they perform in the club, the importance of the CRM system for their club and the possibility of implementation and practical use in the case of MS Dynamics CRM. |
Sekundarne ključne besede: |
Customer Relationship Management – CRM;CRM solution architecture;sport;MS Dynamics;Football club Maribor; |
Vrsta dela (COBISS): |
Delo diplomskega projekta/projektno delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
35 str. |
ID: |
11215504 |