analiza primera
Povzetek
Zaradi velikega števila podjetji so morala podjetja spremeniti svoje poslovanje če so hotela na trgu ostati konkurenčna. V Sloveniji prevladujejo majhna in srednje velika podjetja (SMEs). Rast števila strank skozi čas je podjetja prisilila, da so začela implementirati rešitve za upravljanje odnosov s strankami, ki omogočajo zbiranje in hranjenje podatkov na enem mestu. Posledično omogoča dostop do teh podatkov vsem zaposlenim v podjetju.
V teoretičnem delu diplomskega projekta je opisana rešitev za upravljanje odnosov s strankami, definicija, kaj so koristi, kdo so ponudniki, implementacija rešitve, poslovni procesi in življenjski cikel strank. Prav tako je opisana pravna opredelitev majhnih podjetij v Sloveniji in v Evropi, s poudarkom na majhnih podjetjih.
V praktičnem delu sem analizirala majhno podjetje, ki se zanima za implementacijo rešitve za upravljanje odnosov s strankami. Nato sem analizirala ponudnika rešitve, ki so primerne za SMEs. Na koncu sem izvedla primerjalno analizo, da bi ugotovila ali je rešitev, ki temelji na lastnostih majhnega podjetja, primerna.
Ključne besede
mala podjetja;odnosi s strankami;upravljanje odnosov s strankami;CRM;rešitve;poslovna informatika;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2018 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
[U. Jurkovič] |
UDK: |
004.77:658.89 |
COBISS: |
13154844
|
Št. ogledov: |
766 |
Št. prenosov: |
92 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Customer relationship management for a small company |
Sekundarni povzetek: |
Due to the large competition, companies had to change their business models to remain successful on the market. In Slovenia small and medium sized enterprises (SMEs) are predominant. Growth in the number of customers over time has forced companies to implement solution customer relationship management (CRM) that enable collection and storage of customer related data in one place. Consequently, CRM provides access to this information to all employees in the company.
In the theoretical part of the thesis, the customer relationship management solution is described, we elaborate on what are the benefits, who are the providers, how to approach the implementation of CRM solution, which business processes it supports, and what is the life cycle of the customer. The legal definition of small businesses in Slovenia and Europe is explained, focusing on theoretical perspective on small companies.
In the practical part, I analysed properties of a small business that is interested in implementing a customer relationship management solution. Then I analysed a CRM solution, noted to be appropriate for SMEs. Finally, I executed a comparative analysis to determine whether the solution based on the properties of a small company is appropriate. |
Sekundarne ključne besede: |
customer relationship management (CRM);CRM solution;Intrix CRM;small business; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Delo diplomskega projekta/projektno delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
32 str., 3 str. pril. |
ID: |
10956278 |