diplomska naloga
Elvisa Kamenčić (Avtor), Armand Faganel (Mentor)

Povzetek

Strategija mednarodnega marketinga izbranega podjetja na področju ekoloških živil

Ključne besede

marketing;mednarodni marketing;ekološka živila;mednarodno okolje;zeleni marketing;trajnostni marketing;internacionalizacija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UP FM - Fakulteta za management
Založnik: [E. Kamenčić]
UDK: 339.138:631.147(043.2)
COBISS: 1540686276 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1638
Št. prenosov: 84
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;international marketing;organic food;international environment;green marketing;sustainable marketing;internationalization;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. na Primorskem, Fak. za management
Strani: XI, 52 str., [18] str. pril.
ID: 11311736
Priporočena dela:
, new trends and developments in the social sciences