diplomska naloga
Jure Ozimek (Avtor), Armand Faganel (Mentor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

ekološka živila;marketing ekoloških živil;vrednote;cena;blagovna znamka;poreklo;nakupno odločanje;hipoteze;promocije;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UP FM - Fakulteta za management
Založnik: [J. Ozimek]
UDK: 339.183:631.147(043.2)
COBISS: 26928387 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 853
Št. prenosov: 39
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: organic food;marketing of organic food;characteristics of the ecological consumer;price;the mark and the origin;motivation;hypotheses;promotion;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. na Primorskem, Fak. za management
Strani: VIII, 41 str., [3] str. pril.
ID: 16033398