magistrsko delo
Anuša Sarić (Avtor), Darja Kerec (Mentor)

Povzetek

V magistrskem delu smo obravnavali turško kulturo in zgodovino. Pregledali smo literaturo in najprej pisali o začetkih nastajanja države, širjenju le-te z vpadi. Raziskali smo, od kod izvira poimenovanje Turki oziroma Osmani ter kakšna je razlika med tema poimenovanjema. Nadaljevali smo s predstavitvijo življenja ljudi v obdobju Osmanskega cesarstva in danes, opisali smo tudi vpade na ozemlje današnje Slovenije, še posebej na Štajersko in Ptuj. V zadnjem delu magistrskega dela smo predstavili zgodovino ptujskega gradu ter njegovo funkcijo v današnjem času, in sicer s perspektive, kaj lahko ponudi učencem in učiteljem na pedagoškem področju. V empiričnem delu smo analizirali anketne vprašalnike, ki so jih reševali učitelji ptujskih osnovnih šol, ki poučujejo ali so kdaj poučevali v 4. in 5. razredu. Izsledki in analiza anket so predstavljeni v magistrskem delu, prav tako je prikazana nadgradnja teme Turki iz 4. v 5. razred. Pripravili smo učno pripravo z dejavnostmi na ptujskem gradu, ki smo jih tudi izvedli z učenci 5. razreda Osnovne šole Olge Meglič Ptuj. V magistrskem delu je prikazana analiza dejavnosti in vloga ptujskega gradu pri njihovem izvajanju.

Ključne besede

Turki;ptujski grad;kultura;zgodovina;vzgojno-izobraževalne dejavnosti;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [A. Sarić]
UDK: 373.3:94(043.2)
COBISS: 12775241 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 343
Št. prenosov: 70
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Role of the Ptuj castle at addressing the Turks topic in the fifth grade
Sekundarni povzetek: In this Master Thesis we studied Turkish culture and history. We reviewed literature and firstly wrote about the beginnings of a country formation and expanding of it with their incursions, We were interested in naming of Turks or Ottomans and in the differences in these two. We continued with introduction of life in the era of Ottoman Empire and today. We also described the attacks on the territory of today's Slovenia, especially Styria and Ptuj.In the last part of Master Thesis we presented the history of Ptuj Castle and its function today from the perspective what it offers to the pupils and teachers on educational area. In the empirical part we analysed the questionnaires solved by the Ptuj Primary schools teachers, who teach or had taught in 4th and 5th class. Questionnaires results and analysis are introduced in this Master Thesis, and there is also an upgrade of the topic Turks from, 4th to 5th class. We prepared a lesson plan with activities on Ptuj Castle. They were carried out by the pupils of 5th class of Olga Meglič Primary School. In this work the analysis of activities and the importance of Ptuj Castle and their implementation are introduced.
Sekundarne ključne besede: medieval history;lesson preparation;primary education;srednjeveška zgodovina;učne priprave;osnovnošolski pouk;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Poučevanje na razredni stopnji
Strani: 119 str.
ID: 11372352