magistrsko delo
Urška Kmecl (Avtor), Barbara Čater (Mentor)

Povzetek

Strategija digitalnega trženja za izbrano podjetje na medorganizacijskem trgu

Ključne besede

medorganizacijski sistemi;medorganizacijsko trženje;elektronsko trženje;uspešnost poslovanja;meritve;efektivnost;primeri;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [U. Kmecl]
UDK: 339.138
COBISS: 25489638 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 580
Št. prenosov: 83
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Digital marketing strategy for a selected company on a business-to-business market
Sekundarne ključne besede: interorganizational systems;intercompany marketing;electronic marketing;business efficiency;measurements;efficiency;cases;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 58, 31 str.
ID: 11405140