magistrsko delo
Viviana Žorž (Avtor), Barbara Čater (Mentor)

Povzetek

Oblikovanje strategije digitalnega trženja na medorganizacijskem trgu

Ključne besede

medorganizacijski sistemi;medorganizacijsko trženje;informatika;elektronsko trženje;nakup;poslovni proces;modeli;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [V. Žorž]
UDK: 339.138
COBISS: 23721702 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 634
Št. prenosov: 129
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂdevelopment of digital marketing strategy on business-to-business market
Sekundarne ključne besede: interorganizational systems;intercompany marketing;informatics;electronic marketing;purchasing;business process;models;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 86, 30 str.
ID: 9608039