magistrsko delo
Jan Križman (Avtor), Gregor Pfajfar (Mentor)

Povzetek

Vpliv države izvora izdelka in blagovne znamke na nakupno vedenje porabnika

Ključne besede

trženje;vedenje potrošnikov;psihologija potrošnika;nakup;odločanje;poreklo blaga;država;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [J. Križman]
UDK: 366
COBISS: 25313766 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 440
Št. prenosov: 79
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂinfluence of country of origin and brand origin on consumer purchase behavior
Sekundarne ključne besede: marketing;consumer behaviour;consumer psychology;purchasing;decision making;country of origin;state;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 68, 35 str.
ID: 11405179