primer Energetike Celje
Tina Stojanovski (Avtor), Barbara Čater (Mentor)

Povzetek

Pozicioniranje blagovne znamke pri uvajanju novih izdelkov

Ključne besede

Slovenija;energetika;električna energija;trg;podjetje;Energetika Celje;blagovne znamke;pozicioniranje proizvoda;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [T. Stojanovski]
UDK: 339.138
COBISS: 25334246 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 398
Št. prenosov: 71
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Brand positioning when introducing new products: the case of Energetika Celje
Sekundarne ključne besede: Slovenia;energetics;electricity;market;enterprises;Energetika Celje;brands;positioning;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 57, 11 str.
ID: 11405252