magistrsko delo

Povzetek

Analiza uvedbe oblačne rešitve za management odnosov z odjemalci v podjetju Bilban

Ključne besede

trženje;odnosi s strankami;informatika;informacijska tehnologija;računalništvo v oblaku;trendi;projekti;primeri;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [R. Perper]
UDK: 659.2:004
COBISS: 25387238 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 332
Št. prenosov: 62
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂAn ǂanalysis of the introduction of a cloud solution for customer relationship management in the Bilban company
Sekundarne ključne besede: marketing;customer relationship;informatics;information technology;cloud computing;trends;projects;cases;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 51 str.
ID: 11405257