magistrsko delo

Povzetek

Informatizacija managementa odnosov z odjemalci v storitvenem podjetju

Ključne besede

trženje;odnosi s strankami;informatika;informacijska tehnologija;informacijski sistemi;projekti;case study;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [N. Pržulj]
UDK: 659.2
COBISS: 19408614 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 667
Št. prenosov: 149
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂinformatization of customer relationship management at a service company
Sekundarne ključne besede: marketing;customer relationship;informatics;information technology;information systems;projects;case study;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: II, 69 str.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;information work;advisory and consultancy services;informacije;informiranje;informacijski sistemi;
ID: 51160