specialistično delo

Povzetek

Informatizacija managementa odnosov z odjemalci v storitvenem podjetju

Ključne besede

podjetje;storitve;odnosi s strankami;informatika;informacijski sistemi;programi;software;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.10 - Specialistično delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [G. Gerbič]
UDK: 659.2
COBISS: 19907046 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 564
Št. prenosov: 143
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: Informatisation of the customer management relationship in a service company
Sekundarne ključne besede: enterprises;services;customer relationship;informatics;information systems;programmes;software;
Vrsta dela (COBISS): Specialistično delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: II, 52 str.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;information work;advisory and consultancy services;informacije;informiranje;informacijski sistemi;
ID: 52246