magistrsko delo
Tina Svete (Avtor), Tomaž Kolar (Mentor)

Povzetek

Vpliv oglaševanja s slavno osebnostjo na dojemanje blagovnih znamk pri porabniku

Ključne besede

trženje;oglaševanje;blagovne znamke;osebnost;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [T. Svete]
UDK: 339.138
COBISS: 25102310 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 343
Št. prenosov: 64
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂimpact of celebrity endorsements on customer's brand perception
Sekundarne ključne besede: marketing;advertising;brands;personality;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 57, 39 str.
ID: 11405276