diplomsko delo
Povzetek
Namen diplomskega dela je predstaviti način komuniciranja preko video vsebin. Naziv komuniciranja je vlog oziroma video spletni dnevnik. Poudarek je predvsem v oglaševanju podjetij, izdelkov ali storitev preko video vsebin oziroma video dnevnikov. V delu je predstavljena njegova zgodovina, nastanek in razvoj ter tudi predstavitev razlik med blog in vlog kanalom. Predstavljeni so tudi primeri dobre prakse oglaševanja. Delo vključuje tudi analizo rezultatov javnomnenjske raziskave med uporabniki.
Ključne besede
spletni dnevnik VLOG;spletni marketing;spletno oglaševanje;diplomske naloge;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2020 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko |
Založnik: |
[S. Koren] |
UDK: |
659.13:004.774(043.2) |
COBISS: |
45282051
|
Št. ogledov: |
573 |
Št. prenosov: |
48 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Vlog - video blog and its use in corporate advertising |
Sekundarni povzetek: |
The purpose of this diploma is to present a way of communicating through video content. The name of the communication is video blog. The emphasis is primarily on advertising businesses, products or services through video content or video logs. The work presents its history, emergence and development, as well as presenting the differences between a blog and a vlog. Examples of good advertising practices are also presented. The task also includes analyzing the results of a public opinion survey among users. |
Sekundarne ključne besede: |
VLOG;BLOG;web marketing;web advertising; |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Informatika in tehnologije komuniciranja |
Strani: |
IX, 55 f. |
ID: |
11756456 |