magistrsko delo
Anja Kisilak (Avtor), Vlasta Hus (Mentor)

Povzetek

Kmetija je primeren prostor tudi za učenje, kar ugotavljamo v našem magistrskem delu, kjer smo načrtovali ekskurzije na šest kmetij na Goričkem. Ekskurzija je ena izmed možnosti, kako lahko učencem približamo kmetijo na neposreden, aktiven in izkustven način, hkrati pa zadovoljimo tudi njihovo potrebo po gibanju in raziskovanju nečesa novega. V teoretičnem delu smo tako opisali značilnosti aktivnega pouka, izkustvenega učenja ter pouka izven učilnice, med katerega spada tudi ekskurzija. Opredelili smo vpetost ekskurzije v učni načrt spoznavanja okolja ter opisali značilnosti učnih kmetij in kmetij na Goričkem. V empiričnem delu smo pregledali učni načrt spoznavanja okolja ter poiskali tiste cilje in vsebine, ki bi jih lahko realizirali na kmetiji. Prav tako smo pregledali priročnike za učitelje spoznavanja okolja z vidika predlaganih načinov realizacije kmetije. Ugotovili smo, da se pogosto predlaga obisk kmetije, saj učenci v realnih okoliščinah najlažje usvojijo določeno znanje, le-to pa bo trajnejše. V praktičnem delu smo tako natančno načrtovali ekskurzije na kmetije in vsako pripravo razdelili na tri dele: uvodni del v učilnici, izvedbeni del na kmetiji ter evalvacijo zopet v učilnici. Dejavnosti smo načrtovali na način, da bi bili učenci deležni čim več konkretnih izkušenj. Vsako pripravo dopolnjujejo tudi priloge z opisi aktivnosti in izdelanimi delovnimi listi.

Ključne besede

magistrska dela;spoznavanje okolja;izkustveno učenje;pouk izven učilnice;ekskurzija;kmetija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [A. Kisilak]
UDK: 37.091.3:502/504(043.2)
COBISS: 23863811 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 703
Št. prenosov: 122
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Examples of Excursions to the Farms of the Goričko region in Environmental Science Classes
Sekundarni povzetek: Through planning of excursions to six farms of the Goričko region the following master's thesis shows that a farm is an appropriate place for learning. With excursions, pupils can learn about the farm in an active, experiential and direct way, and at the same time their need for movement and exploring new things is fulfilled. In the theoretical part of the thesis, the characteristics of active classes, experiential learning and outdoor classes are described. An excursion as a part of the curriculum of environmental science classes is discussed and its role is defined. The characteristics of educational farms and the farms of the Goričko region are described. The empirical part examines the environmental science classes curriculum, focusing on those aims and topics that could be a part of learning on a farm. A closer study of the teacher's handbooks of environmental science classes has been carried out as well. It has been established that excursions to the farms are often suggested as a part of environmental science classes, since knowledge gained through practical learning is more lasting. In the practical part, excursions to the farms were planned in detail. Each lesson plan was divided into three parts: an introduction in the classroom, a practical part on the farm and an evaluation in the classroom. Activities were planned in a way that enabled pupils to learn from experience. The descriptions of activities and worksheets are included in each lesson plan.
Sekundarne ključne besede: master theses;environmental science classes;experiential learning;outdoor classes;excursion;farm;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: VIII, 246 f., [7] f. pril.
ID: 11780923