diplomsko delo
Maruška Padar (Avtor), Miha Marič (Mentor)

Povzetek

Raziskovali smo družbena omrežja kot orodje mednarodnega marketinga. Osredotočili smo se na družbena omrežja Facebook, Instagram in TikTok. Raziskali smo, če jih je smiselno uporabiti kot svoje marketinško orodje, katere starostne skupine jih največ uporabljajo, kakšen vpliv imajo na potencialne potrošnike, se zaradi družbenih omrežij pogosteje odločajo za nakup ter če zaradi njih lažje pridobivajo informacije. V prvem delu so predstavljene teoretične osnove izbranega področja in orodja, ki smo jih uporabljali za pridobitev rezultatov raziskave. Preizkus je obsegal pridobitev rezultatov anketnega vprašalnika, ki so ga reševali tako Slovenci kot tujci, kar nam je omogočalo vpogled na mednarodni trg. S statističnimi analizami smo potem rezultate preverili in prišli do glavnih ugotovitev. Ugotovili smo, da je družbena omrežja kot orodje mednarodnega marketinga brez dvoma potrebno uporabiti, s tem pa je potrebno biti pozoren na to, katera je naša ciljna publika. Pridobili smo starostne skupine, s tem pa smo lahko pravilno segmentirali trg in pridobili ciljne skupine, znotraj katerih imajo potencialni potrošniki podobne potrebe in želje.

Ključne besede

družbena omrežja;marketing;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [M. Padar]
UDK: 004.738.5
COBISS: 36883971 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 376
Št. prenosov: 54
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Social media as international marketing tool
Sekundarni povzetek: We researched social networks as tool of international marketing. We focused on Facebook, Instagram and TikTok. We researched if it makes sense to use them as a marketing tool, which age groups use them the most, what impact they have on potential consumers, why they more often decide to buy a certain product due to interaction with social networks, and if they make it easier for consumers to obtain information. The first part presents the theoretical foundations of selected field and the tools we used to obtain the research results. The test included obtaining the results of a questionnaire, which was solved by both Slovenes and foreigners, which gave us an insight into the international market. We then checked the results with statistical analyzes and came to the main conclusions. We have found that social networks as a tool of international marketing undoubtedly need to be used, and that it is necessary to pay attention to whom our target audience actually is. We acquired age groups, so that we could properly segment the market and obtain target groups within which potential consumers have similar needs and desires.
Sekundarne ključne besede: social media;marketing;international;tool;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: V, 62 f.
ID: 11962650
Priporočena dela:
, ǂthe ǂcase of the canton of Sarajevo municipalities
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management informacijskih sistemov