ǂthe ǂcase of the canton of Sarajevo municipalities

Povzetek

Social media as a tool for public institutions' marketing enhancement

Ključne besede

public enterprise;marketing;electronic marketing;media;social networks;case study;communities;Sarajevo;Bosnia and Herzegovina;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [N. Hadžijamaković]
UDK: 339.138
COBISS: 25539558 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1427
Št. prenosov: 31
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Družbena omrežja kot orodje za izboljšanje trženja v javnih institucijah: primer lokalnih skupnosti v kantonu Sarajevo
Sekundarne ključne besede: javno podjetje;trženje;elektronsko trženje;mediji;družbena omrežja;case study;občine;Sarajevo;BIH;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak. in Univ. Sarajevo, Ekonomski fak.
Strani: IV, 68, 4 str.
ID: 12255576
Priporočena dela:
, ǂthe ǂcase of the canton of Sarajevo municipalities
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, primer Facebook strani blagovne znamke Deichmann