master's thesis

Povzetek

Digital marketing in public enterprises in Bosnia and Herzegovina

Ključne besede

Bosnia and Herzegovina;public enterprise;marketing;electronic marketing;advertising;social networks;research;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [I. Radončić]
UDK: 339.138
COBISS: 25539814 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 292
Št. prenosov: 40
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Digitalno trženje v javnih podjetjih v Bosni in Hercegovini
Sekundarne ključne besede: BIH;javno podjetje;trženje;elektronsko trženje;oglaševanje;družbena omrežja;raziskave;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak. in Univ. Sarajevo, Ekonomski fak.
Strani: IV, 62, 7 str.
ID: 12255577