diplomsko delo
Andrej Toplak (Avtor), Matej Črepinšek (Mentor), Miha Ravber (Komentor)

Povzetek

V diplomskem delu sta predstavljeni ogrodje za izdelavo računalniških iger LibGDX, ogrodje za implementacijo umetne inteligence v igre GdxAi, ter poskus izdelave namizne aplikacije za igro Bomberman z uporabo teh dveh ogrodij. Igra vsebuje računalniško vodenega igralca z nastavljivo stopnjo težavnosti. Za izdelavo računalniško vodenega igralca je uporabljen sistem končnih avtomatov.

Ključne besede

igra;umetna inteligenca;računalniško voden igralec;iskanje poti;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [A. Toplak]
UDK: 004.96:004.8(043.2)
COBISS: 39935491 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 316
Št. prenosov: 25
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Creating a computer-controlled player on a Bomberman game example
Sekundarni povzetek: This diploma thesis presents a framework for the creation of computer games LibGDX, a framework for the implementation of artificial intelligence in games GdxAi, and an attempt to create a desktop application for the game Bomberman using these two frameworks. The game contains a computer-controlled player with an adjustable level of difficulty. A system of finite state machines is used to make a computer-controlled player.
Sekundarne ključne besede: game;artificial inteligance;java;pathfinding;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Računalništvo in informacijske tehnologije
Strani: VIII, 37 f.
ID: 11991107