diplomsko delo
Nina Tovornik (Avtor), Matej Črepinšek (Mentor)

Povzetek

V diplomski nalogi smo predstavili tri najbolj razširjene igralne pogone Unity, Unreal Engine in Godot Engine. Cilj naloge je bil izpostaviti njihove medsebojne razlike, ki smo jih odkrili z razvijanjem preproste igre pikada. Pri tem smo si pomagali tudi z orodjem Blender. Ugotavljali smo tudi, kateri izmed igralnih pogonov izstopa na področju grafike, logike in razširjenosti. Postopek izdelave igre smo pri vseh treh pogonih tudi podrobneje opisali, kakor smo tudi opisali njihove prednosti in slabosti.

Ključne besede

igralni pogon;računalniške igre;Unity;Unreal Engine;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [N. Tovornik]
UDK: 004.388.4:796.262(043.2)
COBISS: 22842646 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 679
Št. prenosov: 117
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Comparison of game engines on a simple use case
Sekundarni povzetek: In this thesis we represented three most popular game engines, Unity, Unreal Engine and Godot Engine. The goal of assignment was to highlight their differences that we discovered by developing a simple game of darts. Throughout the development we also used Blender. We exposed which game engine stands out in terms of graphics, logic and it’s community. The developing part of all three engines was described in details, as well as their advantages and disadvantages.
Sekundarne ključne besede: Game engines;computer game;Unity;Unreal Engine;Godot Engine;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Elektrotehnika
Strani: XI, 52 f.
ID: 11209505