diplomsko delo
Povzetek
V diplomski nalogi smo predstavili tri najbolj razširjene igralne pogone Unity, Unreal Engine in Godot Engine. Cilj naloge je bil izpostaviti njihove medsebojne razlike, ki smo jih odkrili z razvijanjem preproste igre pikada. Pri tem smo si pomagali tudi z orodjem Blender. Ugotavljali smo tudi, kateri izmed igralnih pogonov izstopa na področju grafike, logike in razširjenosti. Postopek izdelave igre smo pri vseh treh pogonih tudi podrobneje opisali, kakor smo tudi opisali njihove prednosti in slabosti.
Ključne besede
igralni pogon;računalniške igre;Unity;Unreal Engine;diplomske naloge;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2019 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko |
Založnik: |
[N. Tovornik] |
UDK: |
004.388.4:796.262(043.2) |
COBISS: |
22842646
|
Št. ogledov: |
679 |
Št. prenosov: |
117 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Comparison of game engines on a simple use case |
Sekundarni povzetek: |
In this thesis we represented three most popular game engines, Unity, Unreal Engine and Godot Engine. The goal of assignment was to highlight their differences that we discovered by developing a simple game of darts. Throughout the development we also used Blender. We exposed which game engine stands out in terms of graphics, logic and it’s community. The developing part of all three engines was described in details, as well as their advantages and disadvantages. |
Sekundarne ključne besede: |
Game engines;computer game;Unity;Unreal Engine;Godot Engine; |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Elektrotehnika |
Strani: |
XI, 52 f. |
ID: |
11209505 |