diplomsko delo
Nejc Vehovec (Avtor), Marjan Družovec (Mentor), Matevž Pucer (Komentor)

Povzetek

Osrednja tema zaključnega dela je produkcija spletnega video oglaševanja. Predstavljena je teoretična podlaga za oglaševanje in video produkcijo. V drugem delu diplomske naloge se je glede na teorijo analiziralo obstoječe uspešne primere spletnih video oglasov in nato na podlagi ugotovitev in teorije opisalo tudi praktično izvedbo.

Ključne besede

video produkcija;oglaševanje;spletni oglasi;družbena omrežja;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [C. Vehovec]
UDK: 659.148:004.774.1(043.2)
COBISS: 42431747 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 397
Št. prenosov: 65
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Online ad videoproduction
Sekundarni povzetek: The main topic of this diploma is production of online video advertising. The diploma consists of basic theory of advertising and video production. The second part consists of analysing successful examples of online video advertisements, based on the previously acquired theory and utilising these findings, in a practical example.
Sekundarne ključne besede: video production;advertising;online advertising;social media;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: VI, 38 f.
ID: 12023279