delo diplomskega projekta
Maša Petrič (Avtor), Romana Korez-Vide (Mentor)

Povzetek

Oglaševanje postaja del našega vsakdana. Karkoli počnemo, se bomo nekje srečali z oglasi. Najbolj učinkovito in priljubljeno je postalo oglaševanje na družbenih medijih. Lahko bi rekli, da je že vsako podjetje prisotno na družbenih medijih oziroma na njih oglašuje. V teoretičnem delu diplomskega projekta smo predstavili mednarodno trženjsko komuniciranje, komunikacijske medije in kanale ter instrumente trženjskega komunikacijskega spleta. Slednje smo nato povezali s spletnim oglaševanjem in družbenimi mediji. V empiričnem delu smo predstavili spletno oglaševanje dveh slovenskih in dveh tujih podjetij, ki delujejo na mednarodnih trgih in so iz dveh različnih panog. Nato smo opravili primerjalno analizo njihovega oglaševanja na družbenih medijih.

Ključne besede

oglaševanje;spletno oglaševanje;družbeni mediji;poslovno komuniciranje;mednarodno trženje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: M. Petrič
UDK: 659.1:339
COBISS: 80566275 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 385
Št. prenosov: 113
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Web advertising on social media as an instrument of international marketing communication
Sekundarni povzetek: Advertising is becoming a part of our daily lives. Whatever we do we will meet with advertisements. By far the most effective and popular has become social media advertising. It can be said that every company is already present on social media and is advertising on them respectively. In the theoretical part of the diploma project, we presented international marketing communication, communication media and channels, and the instruments of marketing communication mix. The latter we then linked with online advertising and social media. In the empirical part, we presented online advertising of two Slovenian companies and two foreign companies that are operating at international markets and are coming from two different industries. Then we performed a comparative analysis of their advertising on social media.
Sekundarne ključne besede: international marketing communication;communication mix;advertising;online advertising;social media;
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega projekta/projektno delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 37 str.
ID: 13054123