magistrsko delo
Povzetek
V magistrskem delu je predstavljeno spletno oglaševanje na družbenih medijih pri generaciji Z v Sloveniji. Osrednji področji sta spletno oglaševanje na družbenih medijih in uporaba družbenih medijev pri generaciji Z za namene spletnega nakupovanja. Namen naloge je bil ugotoviti dejavnike, ki vplivajo na pripadnike generacije Z, da se odločijo za nakup izdelka, oglaševanega na družbenih medijih. Opravili smo raziskavo v obliki anketnega vprašalnika in ugotovili, da jih k nakupu najbolj motivirajo priložnosti ob uporabi družbenih medijev (zmanjšanje stroškov in dostopnost) ter družbeni vpliv, ki so ga deležni s strani vplivnežev ter ljudi, ki so del njihovega ožjega kroga.
Ključne besede
generacija Z;družbeni mediji;spletno oglaševanje;oglaševanje;marketing;magistrske naloge;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2022 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko |
Založnik: |
[M. Pučko] |
UDK: |
659.1:077.5(043.2) |
COBISS: |
144715779
|
Št. ogledov: |
205 |
Št. prenosov: |
43 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Online social media advertising for generation Z in Slovenia |
Sekundarni povzetek: |
In our master’s thesis we present online advertising on social media among generation Z in Slovenia. The main subjects are online social media advertising and generation Z’s use of social media for online shopping. The purpose of the assignment was to determine factors that influence members of generation Z in a way that makes them purchase a product advertised on social media. We conducted a survey in the form of a questionnaire and found that they are mostly motivated by the opportunities that using social media offers (cost reduction and accessibility) and the social influence they receive from influencers and people who are part of their inner circle. |
Sekundarne ključne besede: |
generation Z;social media;web advertising;advertising;marketing; |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije |
Strani: |
1 spletni vir (1 datoteka PDF (VIII, 83 f.)) |
ID: |
16464295 |