magistrsko delo
Svetlana Roškar (Avtor), Tina Tomažič (Mentor), Peter Čakš (Komentor)

Povzetek

Generacija Z je posebna generacija, za katero ne veljajo že uveljavljene trženjske prakse. Najbolj priljubljene blagovne znamke pri tej generaciji so tiste, ki prikazujejo resničnost, saj se pripadniki generacije Z želijo počutiti tesno povezani z blagovno znamko. Glede na to, da je med generacijo Z izredno priljubljena aplikacija TikTok, samo se odločili v nalogi primerjati trženje treh podjetij in njihovih strategij na TikToku. Rezultati so pokazali, da je lahko TikTok izjemno družbeno omrežje za trženje za generacijo Z in da so najboljše trženjske strategije čisto enostavne, saj na priljubljenost posnetkov najbolj vpliva lahka in zabavna vsebina.

Ključne besede

generacija Z;trženje;družbena omrežja;aplikacija TikTok;magistrske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [S. Roškar]
UDK: 659.11:004.774.1(043.2)
COBISS: 116052483 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 75
Št. prenosov: 17
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Advertising for Generation Z on TikTok
Sekundarni povzetek: Generation Z is a unique generation that is not subject to traditional marketing practises. Due to Generation Z's desire to feel personally connected to a brand, brands that portray reality are the most well-liked among this generation. In our thesis, we decided to compare the marketing strategies of three different companies and their strategies on TikTok, given that the TikTok application is incredibly popular among Generation Z. The findings demonstrated that TikTok can be a remarkable social media platform for Generation Z and that the best marketing tactics are quite straightforward because the popularity of the clips is primarily influenced by light and enjoyable content.
Sekundarne ključne besede: generation Z;marketing;social media;TikTok;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (VIII, 72 f.))
ID: 15741012
Priporočena dela:
, zaključna projektna naloga
, ni podatka o podnaslovu