vpliv posodobitve IOS 14
Jasna Zorn (Avtor), Mateja Kos Koklič (Mentor), Irena Vida (Član komisije za zagovor), Tanja Dmitrović (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

trženje;elektronsko trženje;družbena omrežja;informatika;software;varstvo podatkov;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [J. Zorn]
UDK: 659.1
COBISS: 221423619 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 39
Št. prenosov: 9
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Data privacy and social media advertising: the impact of the iOS 14 update
Sekundarne ključne besede: marketing;electronic marketing;social networks;informatics;software;data protection;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 62, 89 str.
ID: 25889185