bachelor's thesis
Rok Cej (Avtor), Matija Marolt (Mentor), Ciril Bohak (Komentor), Nakhoon Baek (Komentor)

Povzetek

This thesis presents a way of rendering scenes that are completely submerged in liquids, also referred to as liquid environments. Liquids are the source of unique optical and physical phenomena such as light scattering, light extinction, turbulent flow, and the presence of foreign particles. Each phenomenon is approached separately, using various techniques to create a visual effect that approximates it. These effects are then combined into a generalized model, which can simulate the appearance of liquid environments with configurable physical properties. The model is implemented in a platform-independent manner using JavaScript and WebGL. Additionally, it achieves interactive performance by heavily utilizing graphical hardware, making it suitable for real-time applications. A performance evaluation is also done, comparing the computational cost of each effect, as well as the complete model in practical situations.

Ključne besede

liquid rendering;real-time;post-processing;WebGL;computer and information science;diploma thesis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik: [R. Cej]
UDK: 004(043.2)
COBISS: 31056899 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1161
Št. prenosov: 244
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Upodabljanje tekočinskih okolij v realnem času
Sekundarni povzetek: Diplomska naloga predstavi način za upodabljanje prizorov, ki se v celoti nahajajo znotraj tekočin. Takim prizorom pravimo tekočinska okolja. Za tekočine so značilni edinsteveni optični ter fizikalni pojavi, kot so razprševanje svetlobe, absorpcija svetlobe, turbulenca ter prisotnost tujih delcev. Vsak posamezni pojav se z uporabno raznih metod modelira kot vizualen efekt. Efekti se nato združijo v posplošen model za simulacijo tekočinskih okolij s prilagodljivimi fizikalnimi lastnostmi. Model je implementiran v programskem jeziku JavaScript in uporablja tehnologijo WebGL, zato je neodvisen od platforme sistema. Primeren je za interaktivne aplikacije, saj z izkoriščanjem grafične strojne opreme doseže delovanje v realnem času. Izvedena je tudi performančna analiza, ki primerja računske zahtevnosti posameznih efektov ter celotnega modela v praktičnih situacijah.
Sekundarne ključne besede: upodabljanje tekočin;realni čas;postprocesiranje;WebGL;računalništvo in informatika;univerzitetni študij;diplomske naloge;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 1000468
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za računalništvo in informatiko
Strani: 48 str.
ID: 12036915
Priporočena dela:
, bachelor's thesis
, diplomsko delo