diplomsko delo
Blaž Košir (Avtor), Matija Marolt (Mentor), Žiga Lesar (Komentor)

Povzetek

V diplomska nalogi predstavimo sistem za proceduralno generiranje terena in koral, simuliranje morske gladine ter upodabljanje tekočinskih okolij v realnem času. Predstavimo tudi nov pristop h generiranju morskih organizmov, kot so korale, s pomočjo reakcijsko-difuzijskih sistemov. V tekočinskih okoljih se pojavijo značilni optični in fizikalni pojavi, kot so razprševanje, lomljenje in absorpcija svetlobe. Za upodabljanje teh pojavov uporabimo različne pristope, ki jih združimo v celosten sistem za upodabljanje tekočinskih okolij. Posebno pozornost smo namenili prehodu med zrakom in vodo. Aplikacija je implementirana v igralnem pogonu Unity s ciljem realnočasovnega upodabljanja.

Ključne besede

proceduralno generiranje;upodabljanje tekočinskih okolij;simuliranje morske gladine;morski organizmi;realni čas;univerzitetni študij;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik: [B. Košir]
UDK: 004.94:574.5(043.2)
COBISS: 227748355 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 53
Št. prenosov: 12
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Procedural generation and rendering of underwater structures and organisms
Sekundarni povzetek: This thesis presents a system for procedural terrain and coral generation, simulation of waves, rendering of liquid environments, and introduces a new approach to generating water organisms like corals based on reaction-diffusion systems. In liquid environments, different optical and physical effects are visible, such as light scattering, absorption, turbulence, and the existence of other particles in the media. To render these visual effects we use different techniques, which are then combined into a single model for simulating liquid environments. Special attention was given to the transition between air and water. The application was implemented in the Unity game engine with the goal of real-time execution for use in interactive applications.
Sekundarne ključne besede: procedural generation;rendering of liquid environments;wave simulation;real-time;computer and information science;diploma;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 1000468
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za računalništvo in informatiko
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (72 str.))
ID: 25925401