diplomsko delo
Povzetek
V diplomska nalogi predstavimo sistem za proceduralno generiranje terena in koral, simuliranje morske gladine ter upodabljanje tekočinskih okolij v realnem času. Predstavimo tudi nov pristop h generiranju morskih organizmov, kot so korale, s pomočjo reakcijsko-difuzijskih sistemov. V tekočinskih okoljih se pojavijo značilni optični in fizikalni pojavi, kot so razprševanje, lomljenje in absorpcija svetlobe. Za upodabljanje teh pojavov uporabimo različne pristope, ki jih združimo v celosten sistem za upodabljanje tekočinskih okolij. Posebno pozornost smo namenili prehodu med zrakom in vodo. Aplikacija je implementirana v igralnem pogonu Unity s ciljem realnočasovnega upodabljanja.
Ključne besede
proceduralno generiranje;upodabljanje tekočinskih okolij;simuliranje morske gladine;morski organizmi;realni čas;univerzitetni študij;diplomske naloge;
Podatki
| Jezik: |
Slovenski jezik |
| Leto izida: |
2025 |
| Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
| Organizacija: |
UL FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko |
| Založnik: |
[B. Košir] |
| UDK: |
004.94:574.5(043.2) |
| COBISS: |
227748355
|
| Št. ogledov: |
53 |
| Št. prenosov: |
12 |
| Ocena: |
0 (0 glasov) |
| Metapodatki: |
|
Ostali podatki
| Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
| Sekundarni naslov: |
Procedural generation and rendering of underwater structures and organisms |
| Sekundarni povzetek: |
This thesis presents a system for procedural terrain and coral generation, simulation of waves, rendering of liquid environments, and introduces a new approach to generating water organisms like corals based on reaction-diffusion systems. In liquid environments, different optical and physical effects are visible, such as light scattering, absorption, turbulence, and the existence of other particles in the media. To render these visual effects we use different techniques, which are then combined into a single model for simulating liquid environments. Special attention was given to the transition between air and water. The application was implemented in the Unity game engine with the goal of real-time execution for use in interactive applications. |
| Sekundarne ključne besede: |
procedural generation;rendering of liquid environments;wave simulation;real-time;computer and information science;diploma; |
| Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
| Študijski program: |
1000468 |
| Konec prepovedi (OpenAIRE): |
1970-01-01 |
| Komentar na gradivo: |
Univ. v Ljubljani, Fak. za računalništvo in informatiko |
| Strani: |
1 spletni vir (1 datoteka PDF (72 str.)) |
| ID: |
25925401 |