spletno nakupovanje
Lara Janjoš (Avtor), Igor Škamperle (Mentor)

Povzetek

S tehnološko revolucijo in internetom sta se spremenila način ter delovanje sodobne potrošnje. Navadnemu trgu se je pridružil še virtualni trg, ki ga nadzirajo digitalna podjetja. Spletno nakupovanje ima veliko prednosti, najbolj izstopa priročnost nakupovanja. Najpogostejšo težavo pri spletnem nakupovanju predstavlja čas čakanja na izdelke ter negotovost v procesu. Spletno nakupovanje postaja vedno bolj popularno, še posebej ob kriznih situacijah. Zaradi epidemije se je povečala uporaba spletnega nakupovanja. Na spletu lahko najdemo neskončno oglasnih desk, ki spodbujajo vrtoglavo potrošnjo. Družbeni mediji so oboroženi s promocijskimi oglasi, ki želijo vsak dan prodati izdelek. Facebook in Instagram igrata ključno vlogo pri promociji izdelkov na spletu. Vedno več ljudi se ukvarja s spletnim nakupovanjem in plačuje večjim digitalnim podjetjem, da jih oglašujejo. Tisti, ki obvladujejo digitalne monopole,imajo v lasti ogromno podatkov, ki jih obdelujejo sebi v prid. Spletno nakupovanje bo zaradi dobrih marketinških strategij povečevalo iracionalno potrošnjo. Pomembno je poznati načela varnega nakupovanja, da se izognemo neprijetnim situacijam.Anketiranci so dobro poznali lastnosti spletnega nakupovanja. Skoraj vsi so že opravili spletni nakup. Večina anketirancev je odgovorila, da je spletno nakupovanje varno. Vendar ne smemo pozabiti, da so nevarnosti pri spletnem nakupovanju vedno prisotne.

Ključne besede

potrošništvo;spletno nakupovanje;internet;družbeni mediji;varnost;digitalni monopol;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [L. Janjoš]
UDK: 314/316:[330.567.2:004.738.5](043.2)
COBISS: 60318211 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 384
Št. prenosov: 112
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Myth of modern consumerism:Online shopping
Sekundarni povzetek: With the technological revolution and the emergence of the internet the manner of contemporary consumption has changed. A virtual market, that digital companies control, joined with the common market. Online shopping has many advantages, with the biggest being the convenience of shopping. The most frequent drawback of online shopping is the waiting time for products and doubts in the process. Online shopping is becoming increasingly more popular, in particular during crisis situations. The use of online shopping has increased because of the epidemic. Infinite bulletin boards that are encouraging imprudent consumption can be found on the internet. Social media is armed with promotional advertisements that want to sell products every day. Facebook and Instagram are playing a key role in the promotion of products on the web. Increasingly more people engage in online shopping and are paying bigger digital companies to advertise them. These companies control digital monopolies and possess enormous amount of data that they process in their benefit. Online shopping will be increasing the irrational consumption because of good marketing strategies. It is important to know the principles of safe shopping, so that unpleasant situations can be avoided. Interviewees knew the characteristics of online shopping well. Almost all have already completed an online purchase in the past.
Sekundarne ključne besede: consumption;online shopping;internet;social media;safety;digital monopoly;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 1000575
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Filozofska fak., Oddelek za sociologijo
Strani: 30 f.
ID: 12039046
Priporočena dela:
, spletno nakupovanje
, contradictory information and communication technologies and the state-capitalist surveillance complex
, uporaba med kulinaričnimi blogerji
, ni podatka o podnaslovu