diplomsko delo
Peter Jagodic (Avtor), Marko Lah (Mentor)

Povzetek

Živimo v času, kjer smo z oglasi obdani že v praktično vseh aspektih našega življenja in jih je preprosto preveč, da bi jih lahko vse opazili, kaj šele, da bi nam ostali v spominu. Zato so morala podjetja in tržne znamke poseči po alternativnih oblikah komunikacije. Potrošniki se najbolj pogosto pred samim nakupom posvetujejo bodisi z družino bodisi s prijatelji, saj jim zaupajo bolj kot samim oglasom. Z razvojem družbenih omrežij pa so se pojavili digitalni vplivneži, posamezniki, ki imajo veliko število sledilcev, posledično pa na svoje sledilce tudi določen vpliv. In tukaj so oglaševalci pograbili priložnost ter začeli sodelovati z digitalnimi vplivneži. V diplomskem delu sem se osredotočil na ekonomske vidike sodelovanja med podjetjem in digitalnem vplivnežem v Sloveniji, natančneje na področju mode in življenjskega stila. V opravljeni raziskavi sem se fokusiral na to, kako izgleda proces sodelovanja, kakšni so stroški sodelovanja in kaj vse vpliva na ta strošek, hkrati pa tudi koliko brezplačnega dela opravljajo digitalni vplivneži, nazadnje pa še koliko letnih prihodkov beležijo oziroma koliko letnega proračuna podjetja namenijo za sodelovanje z digitalnimi vplivneži.

Ključne besede

vplivnostni marketing;WOM;mnenjski voditelji;digitalni vplivneži;ekonomski vidiki;Družbena omrežja;Tržno komuniciranje;Oglaševanje;Diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [P. Jagodic]
UDK: 659.1:004.738.5(043.2)
COBISS: 31458307 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 454
Št. prenosov: 146
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Economic aspects of influencers
Sekundarni povzetek: We live in a time where we are literally surrounded by advertisements in every aspect of our lives and there are simply too many of them for us to be able to notice them all, what more remember them. Therefore, companies and brands had to find an alternative form of communication. Before making a purchase consumers consult with either family or friends, because they trust them more than advertisements themselves. With the development of social media digital influencers have emerged. Individuals with a larger number of followers therefore have a certain influence on their followers. And here, brands seized the opportunity and began collaborating with digital influencers. In this thesis I have focused on the economic aspects of collaboration between a brand and a digital influencer in Slovenia, specifically in the area of fashion and lifestyle. In my research, I focused on collaboration process, what are the cost of collaboration and what affects these costs, as well as how much of free work is done by digital influencers, and finally, how much do digital influencers earn in a year or how much brands spend on working with digital influencers on their annual budget.
Sekundarne ključne besede: influencer marketing;WOM;opinion leaders;digital influencers;economic aspects;Social networks;Marketing communication;Advertising;Graduate theses;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 64 str.
ID: 12041012
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, primer spletne trgovine gizzmo.si
, primer malega podjetja
, primer kavarne restavracije Rusjan