diplomsko delo
Katja Zajc (Avtor), Milena Blažič (Mentor)

Povzetek

Diplomska naloga zajema teoretični in empirični del. V teoretičnem delu bom predstavila urednico obeh zbirk, ki jih bom primerjala - Kristino Brenk. Opisala bom predstavnika literarnoteoretičnega pristopa Maxa Lüthija. V svoji monografiji je prikazal pet značilnosti pravljice. Sledi predstavitev Marie Nikolajeve in verbalno vizualnega odnosa v slikanici. Zanima me koliko in kje se pravljica omenja v Kurikulumu za vrtce in v priročniku h kurikulu. V empiričnem delu bom predstavila zbirki ljudskih pravljic Kristine Brenk. Primerjala bom šest pravljic glede na značilnosti M. Lüthija in analizirala verbalno vizualni odnos. S tem bom ugotovila kako so si pravljice podobne in kako se razlikujejo. Zanima me tudi kaj je izraženo verbalno in kaj vizualno. Cilj diplomske naloge je ugotoviti, v čem so si pravljice iz obeh zbirk podobne in kje se razlikujejo. Namen je tudi ugotoviti verbalno vizualen odnos v izbranih pravljicah.

Ključne besede

Kristina Brenk;Max Lüthi;literarna analiza;verbalno-vizualni odnos;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [K. Zajc]
UDK: 398.2(043.2)
COBISS: 31342339 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 292
Št. prenosov: 25
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Comparative analysis of the selected folk tales from the collections of kristina brenk
Sekundarni povzetek: There is a theoretical and empirical part in this diploma thesis. The theoretical part presents Kristina Brenk, the editor of both collections in comparison. I will describe a representative of literary theory, Max Lüthi. He described the five features of a fairy tale in his monograph. This is followed by a presentation of Maria Nikolaeva and the verbal-visual relationship in the picture book. I am interested in how much and where the fairy tale is mentioned in the Kindergarten Curriculum and in the Curriculum Handbook. The empirical part presents a collection of folk tales by Kristina Brenk. I will compare six fairy tales according to the characteristics of Max Lüthi and analyze the verbal-visual relationship. This will help me find similarities and differences between the fairy tales. I am also interested in what is expressed verbally and what visually. The purpose of the diploma thesis is to find out how the fairy tales from both collections are similar and where they differ. Another aim is to determine the verbal-visual relationship in the fairy tales.
Sekundarne ključne besede: fairy tale;pravljica;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Predšolska vzgoja
Strani: VI, 52 f.
ID: 12063254