magistrsko delo

Povzetek

Analiza vpliva s strani porabnikov oblikovanih vsebin na proces odločanja pri nakupu potovanja

Ključne besede

turizem;trženje;vedenje potrošnikov;odločanje;nakup;potovanja;ponudba;ocene;družbena omrežja;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [T. Špruk]
UDK: 339.138
COBISS: 31358979 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 303
Št. prenosov: 44
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Analysis of the impact of content designed by consumers on the decision-making process when buying a trip
Sekundarne ključne besede: tourism;marketing;consumer behaviour;decision making;purchasing;travel;supply;evaluation;social networks;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 58, 6 str.
ID: 12252307