master's thesis

Povzetek

Social media marketing activities and source credibility influence on brand awareness and brand loyalty

Ključne besede

marketing;brands;consumer;loyalty;social media;research;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Džambić Branković]
UDK: 366
COBISS: 29992963 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 288
Št. prenosov: 38
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Tržne dejavnosti na družbenih omrežjih in verodostojnost virov, ki vplivajo na prepoznavnost blagovne znamke in zvestobo blagovni znamki
Sekundarne ključne besede: trženje;blagovne znamke;potrošnik;lojalnost;družbeni mediji;raziskave;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: III, 50, 26 str.
ID: 12255667