ǂthe ǂcase of Starbucks
Angela Protikj (Avtor), Gregor Pfajfar (Mentor)

Povzetek

Sensory branding and its impact on consumer brand identification and brand loyalty

Ključne besede

marketing;brands;coffee;Starbucks;consumer behaviour;loyalty;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Protikj]
UDK: 339.138
COBISS: 25324006 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 438
Št. prenosov: 85
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Trženje blagovne znamke na osnovi čutov ter njihov vpliv na porabnikovo prepoznavanje blagovne znamke in zvestobo blagovni znamki - primer Starbucksa
Sekundarne ključne besede: trženje;blagovne znamke;kava;Starbucks;vedenje potrošnikov;lojalnost;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: III, 60, 14 str.
ID: 11405222
Priporočena dela:
, peak emotions during branding moments as key indicators
, insights on the role of brand typicality and utilitarian/hedonic nature in enhancing stereotype content transfer