Petra Venišnik (Avtor), Suzana Kraljić (Avtor)

Povzetek

The article tries to answer the research question: What is the potential additive effect on employee satisfaction when using management coaching model and its activities? The purpose of the article has been to form a model of management coaching and of the influence of its activities on employee satisfaction based on theory review and field study results. We have confirmed the main hypothesis (H1: Implementing management coaching model positively influences employee satisfaction) and all of the secondary hypotheses (Hi,j: Implementing activity "i" of the management coaching model positively influences factor "j" of employee satisfaction; i = 1, 2, 3, 4, 5; j = 1, 2, 3, 4, 5) with our empirical study, focused on the employees. The topic is of practical value and it will help managers in Slovenia and abroad understand the effect of the activities of coaching on employee satisfaction.

Ključne besede

coaching;satisfaction of employees;successfulness of an enterprise;management;model;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM PF - Pravna fakulteta
UDK: 005
COBISS: 5696043 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-7147
Matična publikacija: Lexonomica
Št. ogledov: 313
Št. prenosov: 24
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Managementski model coachinga in vpliv njegovih aktivnosti na zadovoljstvo zaposlenih
Sekundarni povzetek: V članku smo poskušali odgovoriti na temeljno raziskovalno vprašanje: Kakšen je potencialni dodatni učinek na zadovoljstvo zaposlenih z uporabo managementskega modela coachinga in aktivnosti, ki jih zajema model? Namen našega članka je na temelju teorije s tega področja in spoznanj iz terenske raziskave oblikovati managementski model coachinga in vpliva njegovih aktivnosti na zadovoljstvo zaposlenih. Z empirično raziskavo smo potrdili glavno hipotezo (H1: Izvajanje managementskega modela coachinga pozitivno vpliva na zadovoljstvo zaposlenih.) in vse pomožne hipoteze (Hi,j : izvajanje i-te aktivnosti managementskega modela coachinga pozitivno vpliva na j-ti dejavnik zadovoljstva zaposlenih; i = 1, 2, 3, 4, 5; j = 1, 2, 3, 4, 5.). Na podlagi zgoraj napisanega lahko sklepamo, da je tema izjemno aktualna, njeni rezultati pa bodo omogočili slovenskim in tudi drugim managerjem razumeti pomen in vpliv aktivnosti coachinga na zadovoljstvo zaposlenih.
Strani: str. 133-148
Letnik: ǂVol. ǂ10
Zvezek: ǂno. ǂ2
Čas izdaje: Dec. 2018
ID: 12388690