magistrska naloga
Marcela Ajdišek (Avtor), Drago Dubrovski (Mentor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

tržno komuniciranje;farmacevtski trg;zdravila;Trženje;Magistrske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Založnik: [M. Ajdišek]
UDK: 339.138(043.2)
COBISS: 15524149 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 4
Št. prenosov: 1
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;marketing communication;pharmaceutical market;drugs;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Komentar vira: Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Strani: VI, 68 str., [4] str. pril.
ID: 12388741
Priporočena dela:
, orodje za spreminjanje vedenja potrošnika
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih procesov