master thesis
Taisiya Stepankina (Avtor), Jurij Jaklič (Mentor), Tanja Dmitrović (Komentor)

Povzetek

Application of data mining techniques during marketing planning stages

Ključne besede

marketing;electronic marketing;marketing strategy;business intelligence system;data mining;data;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [T. Stepankina]
UDK: 004.6
COBISS: 43010051 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 228
Št. prenosov: 30
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Uporaba podatkovnega rudarjenja v posameznih fazah načrtovanja trženja
Sekundarne ključne besede: trženje;elektronsko trženje;strategija trženja;poslovna inteligenca;rudarjenje podatkov;podatki;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: VII, 120, 1 str.
ID: 12534572