Povzetek

Namen prispevka je analizirati učne načrte v več hrvaških šolah, kjer se slovenski jezik poučuje po modelu C (poučevanje in negovanje manjšinskega jezika in kulture pri rednem pouku). Slovenščina ni samo manjšinski jezik v hrvaškem izobraževalnem sistemu, ampak je tudi tuji jezik, saj se ga lahko učijo tudi otroci, ki niso pripadniki slovenske narodne manjšine. V prispevku sta poudarjena strategija učenja tujih jezikov na Hrvaškem in položaj slovenskega jezika v formalnem izobraževanju kot jezika velikega gospodarskega, političnega, kulturnega in zgodovinskega pomena za Republiko Hrvaško.

Ključne besede

Ni podatka o ključnih besedah

Podatki

Jezik: Hrvaški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
UDK: 811.163.6:327.58(497.5)
COBISS: 42932483 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 105
Št. prenosov: 41
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni povzetek: The aim of the contribution is to analyse school curricula in several Croatian schools where Slovene is taught under Model C (teaching of the minority language and culture, in addition to regular classes in Croatian). In the Croatian education system, Slovene is not only a minority language, but also a foreign language learned by children who are not members of the national minority. The paper also looks at the strategy of learning foreign languages in Croatia, as well as the role of Slovene in formal education as a language of great economic, political, cultural and historical importance to the Republic of Croatia.
Sekundarne ključne besede: slovenščina;manjšinski jeziki;tuji jeziki;hrvaški izobraževalni sistem;šolski učni programi;Slovena language;minority languages;foreign languages;Croatian education system;school curricula;
Strani: Str. 253-260
DOI: 10.4312/Obdobja.39.253-260
ID: 12863794
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, does the higher education in tourism meet the needs of the tourism industry?
, jezikovne ideologije v programih parlamentarnih strank
, primerjava med Indijo in Slovenijo