magistrsko delo
Nives Janžekovič (Avtor), Blaž Zmazek (Mentor), Gašper Cankar (Komentor)

Povzetek

Magistrsko delo temelji na vprašanju, ali je mogoče ovrednotiti nivoje standardov znanj matematike na različnih stopnjah in smereh izobraževanja. V magistrskem delu smo primerjali zahtevnosti nalog, ki se pišejo na posameznih zunanjih preverjanjih: na nacionalnem preverjanju znanja v zadnjem razredu osnovne šole, na poklicni maturi in na splošni maturi. Najpomembnejša ugotovitev je dejstvo, da je možno stabilno ter zanesljivo razvrstiti naloge z različnih ravni. Na podlagi podatkov iz let 2017, 2018 in 2019 ugotovimo tudi, da je v teh letih težavnost poklicne mature umeščena približno na sredino med težavnost nacionalnega preverjanja znanja in težavnost splošne mature.

Ključne besede

magistrsko delo;postavljanje standardov;težavnost nalog;nacionalno preverjanje znanja;poklicna matura;splošna matura;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Založnik: [N. Janžekovič]
UDK: 51:37.091.26(043.2)
COBISS: 70557443 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 391
Št. prenosov: 46
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Setting standards in mathematics
Sekundarni povzetek: The thesis is based on the question, if it is possible to evaluate the grade of mathematical knowledge on different levels and fields of education. We compare item difficulties from several external examinations: national assessment in the final year of elementary school and graduation exams for general high schools and vocational high schools (general and vocational matura). We arrive to the conclusion, that it is possible to grade the item difficulties reliably and consistently. Based on the information from the years 2017, 2018 and 2019 we discovered, that the difficulty of the vocational matura examination in mathematics is approximately in the middle between the elementary school exam and general high school graduation exam.
Sekundarne ključne besede: master theses;standard setting;item difficulties;national assessment in elementary schools;graduation exams for general high schools;graduation exams for vocational high schools;Učenje in poučevanje;Standardi;Preverjanje sposobnosti;Matura;Matematika;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za naravoslovje in matematiko, Oddelek za matematiko in računalništvo
Strani: XII, 49 f.
ID: 12934483