diplomsko delo
Patricija Rus (Avtor), Anže Burger (Mentor)

Povzetek

Industrija luksuzne kozmetike je ena izmed najbolj priznanih segmentov luksuzne industrije na splošno; namreč v kategorijo najbolj iskanih luksuznih izdelkov spada tudi kozmetika. A ker so luksuzni kozmetični izdelki precej dražji in tudi težje dostopni od neluksuznih, sem se v svojem diplomskem delu odločila raziskati motive in razloge za tovrstne nakupe. Zanimalo me je, ali na nakup v večji meri vpliva luksuzna znamka kot takšna, ali je glavni motiv dejanska oziroma zaznana kakovost, ali so morda motivi navdušenja drugih glavni razlog za nakup luksuzne kozmetike. S pomočjo anketnega vprašalnika in statistične analize odgovorov sem ugotovila, da so glavni motivi za nakup luksuzne kozmetike pravzaprav samonagrajevanje, razvajanje samih in ter boljše počutje po nakupu zaradi dobre kakovosti. Na koncu sem izpeljala sklep, da potrošniki luksuzno kozmetiko nakupujejo predvsem zaradi nekih psiholoških ugodnosti in kakovosti. Najmanjši vpliv na nakup imajo torej motivi, vezani na puščanje vtisa.

Ključne besede

luksuzna kozmetika;luksuzne kozmetične znamke;kozmetika;luksuz;Diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [P. Rus]
UDK: 366:665.58(497.4)(043.2)
COBISS: 74118659 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 301
Št. prenosov: 82
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Motivational Factors for the Purchase of Luxury Cosmetic Products on the Example of Slovenian Consumers
Sekundarni povzetek: The luxury cosmetics industry is one of the most recognised segments of the luxury industry in general. However, as luxury cosmetics are much more expensive and harder to find than non-luxury cosmetics, I decided to investigate the motives and reasons behind such purchases in my thesis. I was interested in whether the luxury brand itself is a major influence on the purchase; whether the actual or perceived quality is the main motive, or whether the motive to impress others is perhaps the main reason for buying luxury cosmetics. Using a questionnaire and SPSS analysis, I came to the conclusion that the main motives for buying luxury cosmetics are actually rewarding oneself, pampering oneself, and feeling better after the purchase due to the quality product. In the end, I concluded that consumers buy luxury cosmetics mainly to reward themselves, to pamper themselves, and to get the feeling of luxury that accompanies the consumer after the purchase. Motives that involve impressing others therefore have the least impact on purchase.
Sekundarne ključne besede: luxury;luxury cosmetics;luxury cosmetics brand;Cosmetics;Lepotna nega;Beauty culture;Kozmetična sredstva;Vedenje potrošnikov;Consumer behavior;Izbira blagovne znamke;Brand choice;Slovenija;Slovenia;Graduate theses;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 45 str.
ID: 13116258