masterʹs thesis

Povzetek

In master's thesis entitled The Use of Past Simple and Present Perfect Tense and Common Errors of Students in 9th Grade theoretical part thoroughly presents English as a global language, language acquisition and language learning, teaching English as a foreign language, grammar and its correlation to education, deductive and inductive approach, the two tenses - Past Simple and Present Perfect and the most common errors in learning English grammar. The empirical part is based on a research where 100 9th graders from 6 different schools answered questions from a questionnaire regarding English tenses. With the help of questionnaire which had 9 tasks in total, we were able to examine and research to what extent do the Slovenian 9th graders know and successfully use Past Simple and Present Perfect. The questionnaire was created accordingly to the syllabus. The learners were the most successful when dealing with the theoretical part of the questionnaire. Even though they had some problem when choosing the correct tense when dealing with practical tasks, they had a higher success rate when dealing with the tasks that were theoretical. The learners from 9th grade achieved overall positive success rate in all tasks which means that they successfully know, recognize and properly use Past Simple and Present Perfect Tense.

Ključne besede

master theses;English tenses;teaching English as a foreign language;language learning;English grammar;English as a global language;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [K. Podgoršek]
UDK: 811.111'366.58(035)(043.2)
COBISS: 77265155 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 22
Št. prenosov: 1
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Raba angleških časov Past Simple in Present Perfect ter najpogostejše napake učencev v 9. razredu osnovne šole
Sekundarni povzetek: Angleščina ima status globalnega jezika širom sveta. V zadnjih 400 letih se je število ljudi, ki govorijo in uporabljajo angleški jezik eksponentno zvišalo. Dandanes ima angleščina posebno mesto v družbi, saj je prisotna vsakodnevno in je jezik, ki je na prvem mestu, ko govorimo o učenju tujih jezikov, saj se ga učijo ljudje širom sveta v več kot stotih državah. Jezik ne postane globalni jezik zaradi obsežnega besedišča ali zato, ker bi ga lahko asociirali s pomembno kulturo oziroma religijo. Glavni razlog, da jezik lahko postane globalni jezik, je, kdo so govorci tega jezika in koliko jih je po vsem svetu. Prav tako veliko vlogo igra, kdo uporablja jezik in kje. Najmočnejše povezave so v politiki, vojski, ekonomiji, tehnologiji ... Brez močne osnove se jezik ne more uveljaviti in kasneje razširiti. Potreba po globalnem jeziku je še posebej cenjena v mednarodnih akademskih in poslovnih skupnostih. Kljub temu da je veliko dobrih lastnosti, ki jih lahko ponudi globalni jezik, je prisotno tudi kar nekaj pasti. Globalni jezik si lahko podredi nacionalne jezike in ljudi, ki le-te jezike uporabljajo. Prav tako lahko posledično vpliva na ljudi, da se ne zanimajo več za druge jezike. Zato je pomembno, da se zavedamo možnih posledic, ki lahko sledijo močnim vplivom globalizacije. Usvajanje jezika je proces, s katerim smo izpostavljeni jeziku, ki ga podzavestno usvajamo. Učenje jezika je proces, ki je strukturiran, zavesten in ga nadzira učitelj. Pri usvajanju jezika je veliko dejavnikov, ki vplivajo na otroka, medtem ko usvaja jezik. Na začetku je najpomembnejši govorjeni jezik. Zelo velik vpliv ima tudi sama reakcija otroka na jezik in kako okolica reagira na njegove napake. Pomembno je, da otroka na napake opozorimo in jih izpostavimo, saj lahko tako pospešimo sam proces usvajanja. Samo učenje jezika je veliko bolj strukturirano in načrtovano, saj je tudi sama izpostavljenost jeziku bolj nadzorovana. Pri učenju jezika je pomembno, da učitelj upošteva dejavnike, kot so starost učencev, število ur učenja jezika in predhodno znanje.
Sekundarne ključne besede: magistrska dela;angleški časi;učenje angleščine kot tuj jezik;učenje jezika;angleška slovnica;angleščina kot globalni jezik;Angleščina;Slovnica;Učenje in poučevanje (tuje govoreči);Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Filozofska fak., Oddelek za anglistiko in amerikanistiko
Strani: IX, 46 f.
ID: 13156245