magistrsko delo

Povzetek

Kakovost storitev v hotelirstvu je pogosto pojem, ki ga težko definiramo. Ključno je doseganje zadovoljstva gostov, ki temelji na odgovarjanju na njihova pričakovanja. Zaposleni, ki prihajajo v stik z gosti, morajo biti vešči komunikacije in se marsikdaj znajti pod pritiskom obremenjenosti zaradi povečanega obsega dela. Na osnovi raziskave med direktorji štirih hotelov, lociranih na obrobju Triglavskega narodnega parka, ki jih povezuje združitev v trženju skupnega turističnega proizvoda, ugotavljam, da je storitve hotela mogoče dvigniti na višji nivo s premišljeno selekcijo zaposlovanja kadrov in razvojem človeških virov. Gostom je potrebno jasno predstaviti konkurenčno prednost s pomočjo uporabe sodobnih informacijsko-komunikacijskih orodij. Ob tem pa je za kakovosten razvoj hotela pomembno poslovno sodelovanje, ki temelji na sodelovanju in združevanju moči vseh zaposlenih in doslednem vodenju politike kakovosti.

Ključne besede

kakovost storitev;hotelirstvo;turizem;zadovoljstvo gostov;razvoj človeških virov;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: FUDŠ - Fakulteta za uporabne družbene študije v Novi Gorici
Založnik: [M. Strniša]
UDK: 338.488.2:640.4(043.2)
COBISS: 1024339521 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 21
Št. prenosov: 2
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: Quality of services in the hotel industry is often hard to define. Guest satisfaction and meeting their expectations is key. Hotel employees who come into contact with guests must be skilled communicators and often be able to cope under pressure due to increased volume of work. Based on a survey carried out among the managers of four hotels located on the edge of the Triglav National Park, connected by the marketing of the common tourism product, my conclusion is that hotel services can be raised to a higher level with a well-thought-out employment policy and human resources development. Competitive advantage needs to be introduced to the guests clearly by using modern information and communication tools. Quality hotel development also requires business collaboration based on cooperation and joining forces of all the employees and consistent quality policy enforcement.
Sekundarne ključne besede: quality of services;hotel industry;tourism;guest satisfaction;human resources development;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Fak. za upor. druž. študije v Novi Gorici
Komentar vira: Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
Strani: 61 str., [48] f. pril.
ID: 13181156