magistrsko delo
Nika Kores (Avtor), Alenka Lipovec (Mentor)

Povzetek

V okoliščinah Covida-19 se večkrat uporablja obrnjeno učenje (ang. flipped learning) z vnaprej pripravljenimi videoposnetki. Namen magistrskega dela je ugotoviti značilnosti videorazlag na portalu Razlagamo.si in preveriti, kako razlage sledijo teoretičnim smernicam. V magistrskem delu smo podali smernice za izdelavo učinkovitih videorazlag, ki izhajajo iz pregleda literature in izkušenj, ki jih je mednarodna skupnost dobila med širjenjem covida-19. Uporabili smo kombinirano kvalitativno in kvantitativno ne eksperimentalno metodo pedagoškega raziskovanja. Pregledali smo 739 videorazlag, pri čemer smo se pri vsebinski analizi omejili le na matematične vsebine. Tako smo pri vsebinski analizi pregledali 491 videorazlag. Z deskriptivno in inferenčno statistiko smo odgovorili na vprašanje sledenja spoznanjem iz (zelo redke) pregledane literature. S pomočjo uporabe kombiniranega učenja smo pripravili primer poučevanja po modelu "en teden v šoli, en teden na daljavo" za 8. razred s pomočjo uporabe videorazlag s portala Razlagamo.si in interaktivnih digitalnih učbenikov. Prav tako smo upoštevali elemente formativnega spremljanja. Rezultati kažejo, da videorazlage na Razlagamo.si sledijo smernicam izdelave učinkovitih konceptualnih videoposnetkov. Nadgradnje so mogoče tako s tehničnega (npr. dolžina, struktura, uporabljena orodja) kot s pedagoškega vidika (npr. vključevanje sodelovalnega učenja). Na osnovi pridobljenih rezultatov menimo, da je model Razlagamo.si učinkovit tudi v okoliščinah, ko je le del populacije učencev in dijakov vključen v izobraževanje na daljavo.

Ključne besede

magistrska dela;krizno poučevanje na daljavo;obrnjena učilnica;videoposnetki;matematika;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Založnik: [N. Kores]
UDK: 37.018.43:004]:51(043.2)
COBISS: 79707395 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 379
Št. prenosov: 104
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Emergency remote teaching and joint educational point Razlagamo.si
Sekundarni povzetek: In the COVID -19, flipped learning with prepared videos is used. The purpose of the presented master`s thesis is to determine the characteristics of the video explanations on the portal Razlagamo.si and verify the extent to which the explanations follow the theoretical guidelines. This master`s thesis provides guidelines to create compelling video explanations based on a review of the literature and the international community's experience during COVID -19. We reviewed 739 video explanations, with math (491 video explanations) being the only one analysed in the qualitative section using content analysis. We used descriptive and inferential statistics to answer the question of compliance with research results found in the (very sparse) literature. Using blended learning, we prepared an example of teaching according to the model "one week at school, one week at distance" for 8th grade by using video explanations from the portal Razlagamo.si and interactive digital textbooks. Furthermore, we considered elements of formative monitoring. The results show that the video explanations on Razlagamo.si follow the guidelines for creating effective conceptual educational videos. Upgrades are possible both from a technical (e.g. length, structure, tools used) and pedagogical point of view (e.g. collaborative learning). Based on the results obtained, we conjecture that the Razlagamo.si model is useful even when only part of the student population participates in distance learning.
Sekundarne ključne besede: master theses;emergency remote teaching;flipped learning;video explanations;mathematics;Matematika;Izobraževanje na daljavo;SARS-CoV-2 (virus);Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za naravoslovje in matematiko, Oddelek za matematiko in računalništvo
Strani: XI f., 66 str.
ID: 13231233