diplomsko delo
Laura Zorec (Avtor), Jernej Kovač (Mentor), Darja Antolin (Komentor)

Povzetek

Diplomsko delo z naslovom Izvajanje matematičnih aktivnosti s predšolskimi otroki in njihovimi starši na daljavo s pomočjo Zooma sestavljata teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo predstavili matematiko kot del Kurikula za vrtce, posamezna področja matematike, pomen igre za otroke in kako lahko z igro razvijamo matematične spretnosti. Osredotočili smo se na pomen odraslih, tako vzgojiteljev kot staršev za otrokov razvoj matematičnih spretnosti ter na splošno opisali temo, ki je bila aktualna po izbruhu epidemije Covid19, in sicer poučevanje na daljavo. V praktičnem delu pa smo predstavili matematična srečanja na daljavo, ki smo jih izvedli s petimi družinami s predšolskimi otroci. Otrokom in staršem smo na daljavo predstavili tri matematične igre primerne za predšolske otroke in preverjali, kakšen vpliv imajo starši na izvajanje matematičnih aktivnosti predšolskimi otroki na daljavo. Ugotovili smo, da je prisotnost staršev pri izvajanju matematičnih aktivnosti na daljavo ključnega pomena za uspešno izvedbo. Starši so tisti, ki so otrokom pomagali pri opravljanju računalniške opreme, hkrati so tudi dodatni motivatorji, ki so otroke spodbujali k aktivnemu sodelovanju aktivnosti.

Ključne besede

diplomska dela;predšolski otroci;matematične aktivnosti;družina;poučevanje na daljavo;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [L. Zorec]
UDK: 373.2.018.43:004:51(043.2)
COBISS: 129832195 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 18
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Conducting math activities with preschoolers and their parents remotely by using Zoom
Sekundarni povzetek: The thesis entitled Conducting math activities with preschoolers and their parents remotely by using Zoom consists of a theoretical and a practical part. In the theoretical part, we introduced maths as part of the Kindergarten Curriculum, the different areas of maths, the importance of play for children and how play can develop maths skills. We focus on the importance of adults, both educators and parents, in the development of children's mathematical skills, and describe in general terms a topic that has been topical since the outbreak of the Covid-19 epidemic: distance learning. In the practical part, we present remote maths sessions that we carried out with five families with preschool children. We introduced three maths games suitable for preschoolers to children and parents remotely and tested the influence of parents on preschoolers' remote maths activities. We found that the presence of parents in the remote maths activities is crucial for their successful implementation. Parents were the ones who helped the children with the computer equipment, while they were also additional motivators who encouraged the children to actively participate in the activities
Sekundarne ključne besede: theses;preschool children;mathematical activities;family;distance learning;Predšolska vzgoja;Matematika;Izobraževanje na daljavo;SARS-CoV-2 (virus);Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 54 str.))
ID: 16258508