master's thesis

Povzetek

Consumer attitudes toward the ethics of neuromarketing in the Western Balkans

Ključne besede

the Balkans;marketing;neuroscience;consumer psychology;ethics;research;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Zukić]
UDK: 366
COBISS: 65937155 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 170
Št. prenosov: 10
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Odnos porabnikov Zahodnega Balkana do etičnosti nevromarketinga
Sekundarne ključne besede: Balkan;trženje;kognitivna znanost;psihologija potrošnika;etika;raziskave;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: 74, 23 str.
ID: 13303390