delo diplomskega projekta
Filip Štamberger (Avtor), Katja Crnogaj (Mentor)

Povzetek

V času pandemije koronavirusa so se trgovska podjetja soočala s spremenjenimi pogoji poslovanja. Zaradi vladnih ukrepov in omejitev so številna podjetja iskala nove načine prodaje. Nekateri živilski trgovci so priložnost našli v segmentu spletne prodaje. V diplomskem projektu smo ugotavljali vpliv pandemije koronavirusa na poslovanje izbranih trgovskih podjetij in predstavili spletno trgovino kot odziv na spremembe na trgu. V začetku smo predstavili trgovino na drobno in spletno trgovino ter jo povezali z investicijami, logistiko in oglaševanjem. Predstavili smo vplive pandemije na poslovanje in trende v trgovini na drobno v času pandemije. Prav tako smo predstavili teoretična izhodišča v povezavi z investicijami in odločitvenim procesom pri vzpostavljanju spletne trgovine. V aplikativnem delu smo na primeru podjetja Engrotuš d. o. o. predstavili proces uvedbe in širitve spletne trgovine, podjetje primerjali z glavnima konkurentoma in panogo, v kateri je prisotno, ter predstavili delovanje spletnega supermarketa hitrinakup.com. Predstavili smo tudi vzročno povezanost s povpraševanjem po spletnem nakupu in strogostjo ukrepov zaradi pandemije koronavirusa. V sklepu smo predstavili ugotovljene izzive pandemije pri poslovanju izbranega podjetja ter dokazali uspešnost investicije v spletno trgovino.

Ključne besede

trženje;trgovina;trgovina na drobno;spletna trgovina;investicije;oglaševanje;poslovna logistika;vodenje;epidemija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: F. Štamberger
UDK: 339.37:004
COBISS: 84116995 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 292
Št. prenosov: 41
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Tackling challenges of the coronacrisis in a trading company with an online store
Sekundarni povzetek: During the coronavirus pandemic, trading companies faced changing business conditions. The government measures and restrictions forced many companies to find new ways to sell their products and services. Some food retailers discovered an opportunity in the online sales segment. In this thesis, we present the effect of the coronavirus pandemic on the operations of selected trading companies. We also present online stores as a reaction to the changes in the market. In the first part, we analyze a retail store and an online store and link them to investment, logistics and advertising. We show the influences of the pandemic on operations and trends in retail during the pandemic. We also present the theoretical starting points of investments and decision-making process for setting up an online store. In the applicative part, we describe the process of launching and expanding an online store in the company Engrotuš d.o.o. We compare the company with its main competitors and the industry in which it operates. We also present the operation of the online supermarket www.hitrinakup.com. We also show the casual relationship between the online purchase demand and the severity of measures against the coronavirus. The conclusion shows the business challenges of the pandemic using the selected company as an example and proves the success of the investment in online store.
Sekundarne ključne besede: pandemic;retail;online store;investment;advertising;logistics;
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega projekta/projektno delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 51 str.
ID: 13326198
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management informacijskih sistemov
, delo diplomskega projekta
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole