diplomsko delo
Nina Benčec (Avtor), Miran Muhič (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu z naslovom Spremljanje gibalnega razvoja predšolskih otrok s testi MOT 4-6 v teoretičnem delu predstavljamo razvoj predšolskega otroka z opisom stopenj in faz gibalnega razvoja. Z baterijo testov MOT 4-6 smo v empiričnem delu spremljali gibalni razvoj predšolskih otrok v obdobju petih mesecev in rezultate analizirali in interpretirali ter ugotavljali napredek njihovega motoričnega razvoja. Ne slučajnostni vzorec iz konkretne populacije otrok je sestavljen iz dveh različnih vrtcev, in sicer iz Vrtcev občine Moravske Toplice - enote Moravske Toplice ter enote Fokovci. Namen spremljanja gibalnega razvoja predšolskega otroka s testi MOT 4-6 je sledil cilju, da na njegovi osnovi ugotovimo, ali obstaja razlika v gibalni učinkovitosti otrok v primerjavi z rezultati inicialnega in finalnega testiranja v obdobju petih mesecev. Ob tem smo želeli ugotoviti tudi, ali obstaja razlika med dvema skupinama otrok v dveh različnih vrtcih. Otroke smo pod enakimi pogoji testirali dvakrat, pred vsakim testiranjem smo jim izmerili tudi obseg pasu, telesno težo ter višino. Na podlagi rezultatov smo s pomočjo t-testa za odvisne vzorce ugotovili, da so otroci v obdobju petih mesecev v gibalni učinkovitosti napredovali.

Ključne besede

diplomska dela;gibalni razvoj;predšolski otroci;gibalna učinkovitost;gibalne sposobnosti;motorični testi MOT 4-6;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [N. Benčec]
UDK: 796.012.1-053.4(043.2)
COBISS: 88512771 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 323
Št. prenosov: 118
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Monitoring of motor development in preschool children with mot 4-6 tests
Sekundarni povzetek: In the theoretical part of the thesis Monitoring of motor development in preschool children with MOT 4-6 tests we presented the development in preschool children with the description of stages and phases of motor development. In the empirical part, we monitored the motor development in preschool children with a battery of MOT 4-6 tests in the period of five months, after which we analysed and interpreted the results and identified the progress of the motor development. The non-probability sample from the concrete population of children was composed of two different kindergartens of the Moravske Toplice municipality, i.e., the Moravske Toplice unit and the Fokovci unit. The purpose of the monitoring of motor development in preschool children with MOT 4-6 tests followed the aim to determine, based on the monitoring, whether there is a difference in the motor efficiency of children compared to the results of initial and final testing in the period of five months. In addition to that, we wanted to determine, whether there is a difference in the two groups in two different kindergartens. Children were tested twice in the same conditions, and their waist circumference, body weight and height were measured before each testing. Based on the results we determined with the help of a Paired-Samples T Test that children had advanced in motor efficiency in the period of five months.
Sekundarne ključne besede: theses;motor development;preschool children;motor efficiency;motor abilities;motor tests MOT 4-6;Predšolski otroci;Motorične sposobnosti;Moravske Toplice (Slovenija ; občina);Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (37 str.))
ID: 13351627